#1 2010-03-29 19:27:34

Dark

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-06
Posty: 6
Punktów :   

Aburame

Klan Aburame to bardzo tajemniczy klan. Ich KG polega na kontroli robaków które gnieżdżą się w ciele członków klanu, Robaki te żywią się chakrą dlatego bez problemu mogą wyssac z przeciwnika Chakre.


Kikai Kawarimi no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 300
Opis: Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej

Mushi no Shirei

Ranga: D
Chakra: 50 za robaka
Opis: Jest to podstawowa technika klanu. Pozwala nam w pełni kontrolować wszystkie robaki z żyjącego w nas szczepu. Dzięki temu możemy wydać polecenie dowolnemu z nich. Gdy ofiarujemy charę robakom, możemy wydawać im polecenia aż do ich śmierci. Gdy robak raz dorwie ofiarę, nie idzie się go pozbyć. Są wytrzymałe niczym karaluchy. Poruszają się po ziemi, ścianach, itd.

Fujin Konchuu no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 100
Opis: Pomocna technika zwiadowcza. Wysyłamy robaka w miejsce, o którym chcemy się czegoś dowiedzieć, ale żeby nie dowiedział się o nas wróg. Mały, praktycznie niezauważalny robaczek, pokazuje nam wszystko swoimi oczkami, np. wnętrze bazy wroga.

Mushi Nagare

Ranga: C
Chakra: 300 za robaka
Opis: Członkowie zamiast wysyłać robaki, by te zaszły wroga ze wszystkich stron, mogą pobudzić je większa liczbą chakry, by były w stanie polecieć. W ten sposób wypuszczamy rój strumieniem w kierunku wroga. Robaki obłażą wroga i nie idzie się ich pozbyć, chyba, że jakąś techniką. Robaki nie przestają atakować póki nie zabiją wroga, nawet jak im rozkażemy. Jeśli spudłujemy, wracają one do nas.

Mushi Bunshin no Jutsu

Ranga:C
Chakra: 500 x1
Opis: Aburame potrafi gwałtownie wypuścić ze swojego ciała rój owadów, który formuje się w jego klona. Jego wytrzymałość jest jednak mizerny, bo posiada tylko 1/10 naszych umiejętności. Klon potrafi korzystać z naszych klanowych technik. Możemy go zdetonować, tworząc 2. roje robaczków.

Mushi Dainagare

Ranga: B
Chakra: 500 za robaka
Opis: Silniejsza odmiana Mushi Nagare. Poprzez podanie większej liczby chakry robaki stają się dużo agresywniejsze.

Mushi Tate

Ranga: B
Chakra: 2.500
Opis: Dzięki ofiarowaniu chakry robakom, możemy wzmocnić ich wytrzymałość i utworzyć z nich tarczę absorbującą obrażenia. Możemy stworzyć ją wokół dowolnej części ciała, by zablokować atak. Jej siła zależy od danej chakry. Technika kończy się po zadeklarowaniu lub przyjęciu maksymalnej liczby obrażeń.


Mushi Kabe

Ranga: A
Chakra: 5.000
Opis: Silniejsza odmiana Mushi Tate. Tworzymy przed nami ścianę z robaków. W ten sposób możemy zblokować ataki idące prosto na nas. Wytrzymałość ściany jest zależna od danej charky. Technika kończy się po zadeklarowaniu lub przyjęciu maksymalnej liczby obrażeń.

Mushi Tanagare
Ranga: A
Chakra: 600 x1
Opis: Kolejna technika z rodziny Nagare, jeszcze silniejsza od swoich poprzedniczek. Dzięki ofiarowanej chakrze, otrzymujemy potężną siłę destrukcyjną. Technika jest jednak dużo wolniejsza i mniej celna niż jej poprzedniczki.

Mushi Kame

Ranga: A
Chakra: 6.000
Opis: Silne jutsu defensywne. Aburame wysyła gigantyczną liczbę robaków, które zaczynają krążyć wokół niego i przyjmować na siebie obrażenia. Podczas technik nie można się ruszać, ale można regulować wielkość wiru i w ten sposób chronić towarzyszy. Technika kończy się po zadeklarowaniu lub przyjęciu maksymalnej liczby obrażeń.

Mushi Nadare

Ranga: A
Chakra: 700 x1
Opis: Ostateczna technika z rodziny Nagare. Jej siła destrukcyjna jest przerażająca, ale szybkość i celność pozostawiają wiele do życzenia.

Konchuu Gaijo Doku

Ranga: A
Chakra: 3.000
Opis: Technika polega na wprowadzeniu robaków do ciała przeciwnika które wprowadzają jad który sprawia, że tracimy równowagę.

Mushi Yose no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 5.000
Opis: Po złożeniu pieczęci przywołujemy wszystkie robaki do siebie z okolicy, bądź im rozkazujemy by dotarły do kogoś.

Mushi Dama

Ranga: S
Chakra: 10.000
Opis: Ostateczna technika klanu. Wykonać ją można tylko podczas Mushi Yose, lub gdy przeciwnik jest atakowany przez nasze robaki, dzięki którejś z klanowych technik. Robaki szczelnie obkleją wroga i poza tym, że go atakują, to zaczynają jeszcze żywić się jego charka. Nie dość, że ją pożerają, to dzięki niej się wzmacniają i jeszcze zacieklej atakują. Robaki przerywają atak dopiero jak zabiją wroga lub zostaną zabite za pomocą jakiejś techniki. Technika ma większą szanse powodzenia jak przed jej wykonaniem użyjemy "Mushi Yose no Jutsu"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plOgród zimowy w bloku? Może się da. materace janpol

Reklamy

Toplisty